Jump to content

Rugby League World Issue 400 - Out Now!

RUGBY LEAGUE WORLD MAGAZINE - ISSUE 400 - OUT NOW!
84 pages, 38 years of history from Open Rugby to the present day.
Click here for the digital edition to read online via smartphone, tablet and desktop devices including iPhone, iPad, Android & Kindle HD.
Click here to order a copy for delivery by post. Annual subscriptions also available worldwide.
Find out what's inside Issue 400
/ View a Gallery of all 400 covers / WH Smith Branches stocking Issue 400
Read Jamie Jones-Buchanan's Top 5 RLW Interviews including Marwan Koukash, Lee Briers, Gareth Thomas, Steve Ganson & Matt King OBE

League Express

Podcast

Photo
- - - - -

NRL 2014

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Philippe Barrau

Philippe Barrau
  • Moderator
  • 9,066 posts

Posted 13 June 2013 - 05:41 AM

Rugby à XIII - Transferts : Casty signe deux ans aux Sydney Roosters

Rémi Casty a signé mercredi un contrat de deux ans avec les Sydney Roosters. Agé de 28 ans, le pilier international français (7 sélections) des Dragons Catalans rejoindra le club australien après la Coupe du monde, du 26 octobre au 30 novembre prochains, retrouvant le coach des Roosters Trent Robinson qui avait déjà été son entraîneur dans le club français en 2011-2012. Sous la houlette de Robinson, Casty avait beaucoup progressé et avait été nommé joueur français de l'année en 2011. «J'ai passé huit saisons merveilleuses aux Dragons catalans. Je suis très fier d'avoir porté leur maillot et je veux vraiment remercier le club de m'autoriser à saisir cette chance», a déclaré Casty.

Avec AFP LEQUIPE.FR

#2 Philippe Barrau

Philippe Barrau
  • Moderator
  • 9,066 posts

Posted 14 June 2013 - 06:07 AM

rugbypackcasty_thumb.png

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users